Hidup kami mungkin tidak seindah ini jika tidak bersama kamu

Hono membekalkan makanan kucing premium yang memikat selera kucing untuk tumbesaran sihat dan menceriakan hari anda

Bersama E-book percuma !

ROYAL CANIN DRY FOOD

Adakah Kucing Kesayangan Anda Menghadapi Masalah Ni?

Tulang dan sendi yang luka menyebabkan pergerakan kucing terbatas untuk bermain

Memilih makanan dan membuatkan mereka kurang bertenaga seterusnya kurang aktif

Mengalami masalah keguguran bulu ataupun bulu kelihatan kusam

Saluran urin tersumbat menyebabkan susah untuk mengawal kencing

Kesan sampingan produk makanan berjenama tiruan

Kucing indoor yang kurang aktiviti luar menyebabkan najis berbau kuat

Saksikan Transformasi Pawsitif Kucing Anda

Testimoni Pelanggan

Cik Suhana Amira

Kucing sy mula2 makan makanan biasa.Bila habis 3kg. Bulu gugur. Bnyak pulak tu. Lpastu tukar ke royal canin. Alhamdulillah. Sekarang dh gebu gebas.Bulu pn tak gugur

Encik Asni

Sbb makanan RC xsama mcm makan kucing y lain..kucing ade selere nak makan..stakat ni klu dri kucing y dibela bg RC terus ngam..xpayah pilih lain..dr segi berak ke bulu mmg ok..xpernah kene cirit birit..kire senang la xpayah nak pilih y murah tp kualiti barang xde..lgpon selere kucing makan jd kuat..

Puan Ayu

xlama pon..dlm seminggu dua dh boleh tau kucing serasi dgn makanan ke x..dri segi bulu dlm sebulan try dh dapat rase bulu lembut..ni pengalaman aku je

E-BOOK CATTITUDE

Naiktaraf pengetahuan korang tentang kucing kesayangan, baru lah hidup bertambah HARMONI!

Diskaun Awal Tahun!

Miliki Royal Canin dengan potongan harga tinggi sempena tahun baru 2024.

Tawaran cuma sehingga 31 Mac 24.

Hubungi Kami

TikTok

Instagram

Email

honobonoo96@gmail.com